Saturday, March 17, 2012

Nurul Izzah...sudah gelabah....


Apa dah jadi dengan putri reformasi yang kini sudah mula gelabah mencari tempat untuk bertanding pada PRU akan datang ini.Nak mempertahankan kawasan sendiri di Lembah Pantai sudah tak diterima oleh rakyat bawahan disana. Sudah ditabur janji pada PRU yang lalu kini dilupakan rakyat yang menagih janji janji manis Izzah ni.

Maka kini Izzzah sudah mula gelabah babi untuk minta papa membantu beliau mencari tempat bertanding. Si papa pun sudah mula berputus asa untuk menjadi PM maka mula lah mengharapkan anaknya bakal menggantikan peninggalan sisa perjuangan songsang yang dibawa untuk menunaikan janji janji manis bersama kaum Yahudi. Tak hairan la jika dilihat sekarang ini Izzah sudah mula menunjukkan belang nya dan mula mengatur arah dibantu oleh papa untuk mencari tempat bertanding...Kenapa perlu cari tempat lain? Kenapa Izzzah sudah takut nak bertanding di Lembah Pantai? Apakah dosa atau janji janji manis yang pernah ditabur kepada rakyat di Lembah Pantai yang tidak dikabulkan. Atau Izzah sudah malu dengan diri sendiri yang beliau betul betul tidak mampu menjadi seorang wakil rakyat tanpa papa bontot tercinta.

Hari ini orang orang miskin yang tinggal di flat flat di lembah pantai semuanya tahu jika Izzah datang bertemu mereka, cepat je si Izzah ni nak balik. Tapi bila jumpa dan buat program bersama orang orang kaya di Bangsar, maka Izzah sanggup duduk bersama , satu hari pun dia sanggup abiskan masanya bersama orang kaya.
Rakyat perlu sedar, si Izzah ni dibesarkan dikala papanya sebagai orang no 2 di Malaysia. Masa zaman tu dia kaya, mana tahu hal orang orang miskin macam aku. Hal orang kampung yang kais pagi makan pagi mana dia nak ambil tahu. Sebab itulah dia tak pernah merasa kesusahan dan keperitan hidup. Kalau dia kata dia tahu dan rasa nasib rakyat , itu semua bohong belaka, yang dilihat dimukanya hanya lah ajaran hipokrit dari papa tercinta.


Beliau selalu menjadi sesumpah seperti bapanya. Mana tak nya kini, papa menjadi sibuk dan terus sibuk untuk mengekalkan legasinya diturunkan kepada anaknya. Papa tidak rela parti PKR diwarisi oleh orang lain selain anak sendiri terutama kalau dikuasai oleh Azmin Ali. Nak harapkan anak jantan yang hanya seorang si ehsan tu langsung tak leh harap. Anak jantan telah dihantar duk di Amerika , kerana Amerika bela dia dan jaga dia demi tidak memburukkan air muka papa di Malaysia. Anak jantan yang tak boleh diharap, belaja pun tak lulus lulus, sehingga papa pening kepala lalu menikahkan nya cepat cepat dan hantar terus ke Amerika.


Bebalik kepada Izzah ni... dulu putri reformasi digelar, tapi kini, rakyat di Lembah Pantai boleh la mengelar beliau sebagai ratu sesumpah atau mudah juga digelar putri hipokrit. Kalau papa dapat selamatkan warisan nya iaitu Izzah sebagai pewaris politiknya dalam PKR, maka papa telah berjaya membayar segala hutangnya kepada pihak Yahudi untuk terus memporak perandakan Malaysia tercinta.Bukan itu sahaja papa juga mungkin menasihatkan agar Izzah terus merosakkan Islam dalam parti PAS dan hancurkan Melayu dalam UMNO untuk terus berkuasa dengan Islam Librel sebagai dasar utama dan perjuangan rasmi PKR dibantu oleh Kornad Arduner NGO kapir laknat ni yang berselindung dibalik Institut Kajian Dasar (IKD)(Khalid Jaafar bapak librel).

Akhirnya.. Maka mulai saat ini, aku juga berharap ada yang buka mata dengan si Izzah ni...

P/S Apa pun Nik Ajis terus terlena dibuai mimpi...

No comments:

Post a Comment