Monday, March 19, 2012

Kadir dah keluar UMNO...Ku Li bila lagi???


Akhirnya kutu belahak ni keluar juga dari UMNO setelah sedekad lamanya mentah kedarah duk dalam UMNO. Jika rasa diri dah tak boleh diharap dan rasa ingin mengikut perjuangan sonsang si Anuar berahim maka sila lah keluar dengan terhormat dari diri anda dipecat. Apa lagi, Ku Li dan MP termerloh, tak nak ikut sama kawan sekutunya ini. Selama ni pun tak la besar mana jasa dia ni, setakat nak abis kan beras tak guna disimpan orang macam mangkuk ni. Kalau ada dalam UMNO tu orang macam ni lagi sila la keluar atau dipecat terus , lagi ramai lagi bagus, bagi peluang pulak dalam UMNO ni generasi baru memimpin. Stok lama yang rasa dah tua tu bawa-bawa la pi masjid....


Kumpulan Anwarinas ni bukan setakat duk dalam PAS tetapi akhir-akhir ini dah mula menjalar atau mendedahkan diri dalam UMNO sendiri. Mereka sebagai talian hayat untuk anwar bagi menyambung perjuangan Anwar untuk terus berkerja memastikan Anwar beroleh kejayan untuk menjadi PM. Kumpulan Anwarinas ini tak akan duduk diam dan mereka akan bermuka-muka menyusup masuk menjalankan pengaruh mereka dalam UMNO untuk menjatuhkan YAB PM. Maka, bukan setakat PAS je perlu berhati-hati sekarang, setelah keluarnya si mangkuk Kadir ni maka dengan jelas aktiviti songsang dia dalam UMNO hampir terbongkar dan UMNO juga perlu berwaspada.


Ku Li pula hari ini dah mula panas pongkoq dengan kawan karibnya dalam Amanah telah memberanikan diri untuk keluar dari UMNO. Apakah Ku Li sedia untuk keluar seperti mana satu ketika dulu beliau keluar dari UMNO dan menubuhkan S46. Adakah Ku Li sama dengan perjuangan si mangkuk Kadir ni? atau Ku Li ada strateginya sendiri untuk merosakkan UMNO dari dalam? Apakah Ku Li akan berdiam diri dari mengelurkan kenyataan songsang bilamana diberi pangkat dan harta. Apakah keikhlasan Ku Li untuk berjuang demi rakyat kelantan akan menjadi kenyataan? Maka, mari sama-sama kita lihat siapa yang akan keluar UMNO selepas ini dengan menunjukkan siapa sebenar mereka didalam UMNO sebagai parasit seperti parasit didalam PAS juga.


P/S Tok Guru bila lak nak turun dari MB Kelantan??? Baik Tok Guru terus tido je...

No comments:

Post a Comment