Tuesday, September 13, 2011

Anak BABI jumpa YAB PM...


Apa dah jadi ngan pejabat PM sekarang ni. Makin berhantu dan juga mula dirasakan seram sejuk bila berada disitu. Terkini ada hantu raya yang cuba nak bawak anak BABI Namwee berjumpa ngan YAB PM...Ini semua angkara bodoh yang aku rasa semuanya nak menampakan kebodohan YAB PM. Siapa la hantu raya yang bebal menjadi penasihat YAB PM sebagai setiausaha politik atau yang sewaktu denganya.Ini semua keje gila tuan penasihat yang nak jatuhkan YAB PM dan senang la juak juak yang ingin dan berkepentingan mempergunakan YAB PM. YAB PM juga dilihat naif dalam hal ini dan beliau sendiri begitu mengharapkan kebodohan para penasihat atau setiausaha politik beliau. Segala keputusan yang dibuat oleh YAB PM kebelakangan ini dilihat begitu membebankan rakyat...


Segala perbincangan dan keputusan yang dibuat oleh YAB PM saat ini semunya dipandu oleh hantu raya atau polong yang menjadi penasihat penasihat membodek tanpa memikirkan impak kepada masyarakat. Keputusan songsang ingin membawa anak BABI Namwee bertemu YAB PM tidaklah menampakkan satu kecerdikan dalam menjana transformasi 1 Malaysia. Ia lebih kepada membela anak anak BABI musuh negara dan membiakkan lagi BABI BABI bermata sepet ini untuk lebih menghina negara. Apa yang ada sangat pada si BABI ni yang hinggakan setiusaha politik YAB PM menjadi bodoh untuk menasihatkan YAB PM bertemu dengannya... Aku rasa lebih baik YAB PM bertemu rakyat yang sekarang ini merasakan keperitan hidup dek tekanan ekonomi. Bukan memberi peruntukan kepada anak BABI yang satu ketika dulu pernah menghina Agama Bangsa dan Tanahair ini.


Buat yang bertugas di Pejabat YAB PM tu , jangan la jadi bodoh dan anda terus menasihatkan YAB PM demi untuk mendapat kredit bagi kepentingan peribadi... Fikirkan lah juga masalah umat Melayu sama. JAngan dek kerana anda sudah berada di atas, anda juga tidak melihat kami dibawah ini. YAB PM juga jangan la jadi macam pak turut sahaja , anada juga sebagai YAB PM pun lihat la sendiri , takkan anda juga yang teringin sangat nak jumpa anak BABI ni setelah anak BABI ni menghina negara kita, Bangsa kita dan Agama kita...Fikir fkirkanlah YAB PM...RM sejuta tu banyak nak diberi makan anak BABI penderhaka ni...Kalau diagihkan kepada rakyat miskin atau kepada Guru-Guru yang mendidik anak bangsa pun lagi baik yehhh....

P/S 1- RBF nak potong kaki anak BABI ni (buat sup kaki BABI)......
2- Apa yang istimewa sangat anak BABI ni berbanding aku ...Kenapa aku tak leh jumpa YAB PM....

3 comments:

  1. sebabnya bro bukan anak babi. pm nak jumpa dgn anak babi jer dan satu geng dengan anak babi. 1malaysia anak babi sokong pm jumpa anak babi. mari kita tunjukkan sokongan pm nak jumpa anak babi dengan memakai kondom playsafe. pakaikan pada banana dan fuck kat anak babi.

    ReplyDelete
  2. Saya berpendapat bahawa ada ujud nya kumpulan pekerja di JPM yang sudah sangat nak bodek sampai lupa mereka adalah Melayu, dan menjadi over 1Malaysia.Mungkin bos no 1 tak kata apa, mereka yang nak over sangat, kata perjumpaan itu di persetujui.
    Walaubagaimanapun,anak cina tak layak jejak bumi Melayu.Saya tidak redha kehadziran nya yang mengih sumber udara dan matahari tanah melayu.
    Syabas semua blogger yang memantau anak cina ini.Terima kasih.Terus mantau sampai akhir.
    Seru lah ramai lagi blogger menjejaki gerak geri anak cina.Kapada saudara saudara dan anaconda khususnya, saya tabik spring.
    arjuna waspada
    changkat lobak.

    ReplyDelete
  3. Terima kasih kepada Arjuna Waspada. Mohon doa kepada yang Esa moga kita diberi kekutan untuk terus mempertahankan bumi Melayu ini dari dijajah oleh laknat cina....

    ReplyDelete