Wednesday, May 18, 2011

Shamsul Ketot buat hal lagi...


Ketua AMK Keadilan kali ini cuba menarik perhatian Boss nya dengan nada yang amat berani untuk membela nasib bossnya. Dalam akhbar Siasah 6-12 Mei muka surat 10 Bual Bicara Si ketot ni dengan wartawan Kalsum Ahmad menyatakan yang beliau tahu siapa pelakon video tersebut. Wah hebat betul si ketot ni hinggakan beliau dapat tahu siapa pelakon sebenar dalam aksi ganas tersebut. Kak Wan pun tak kenal tapi se Ketot ni kenal...Ke si ketot ni pernah bersama ngan bossnya wakakaka...

Apa pun, aku harap dengan kenyataan si Ketot ni, pihak PDRM perlu mengambil keterangan ini bagi megetahui sejauh mana powernya si ketot ni yang memang pakar dalam bab video seks ni. Satu lagi aku tertarik pasal si ketot ni dalam bual bicara tu ada petik nama Datuk Johari dan juga beliau menyatakan telah membuat kajian, sekali lagi aku sebut KAJIAN jam tangan Omega. Pehhh hebat si Ketot ni, buat kajian Datuk Johari ke Thailand dan juga jam Omega.


Beliau ni dilihat tak lain hanya untuk memerlihatkan kepada bossnya yang beliau akan sanggup buat apa sahaja yang boleh membantu bossnya dalam kes ini. Apa pun niat si Ketot ni Allah sahaja yang tahu tapi dengan tindakan beliau dalam memberi kenyataan dalam bual bicara ini , sudah jelas cara orang yang nak kipas boss terserlah. Bukan lagi satu pendedahan, ramai dikalangan ahli PKR dan AMK sendiri kenal dengan si ketot ni yang kuat kipas bossnya sehinggakan segala tindakan yang beliau buat tidak disenangi oleh bossnya.


Tindakan beliau di Masjid Amru baru-baru ini juga mendapat kutukan dari bossnya dan juga para AMK dan ahli PKR. Beliau ini cuba menjadi hero tapi hero bodoh, dia tak sedar dia ni tak cukup inchi nak jadi hero. Kira dalam bahasa kasar 'bodoh' la dan pendek akal dalam apa jua tindakan yang dia buat.


Bebalik pada akuan bual bicara nya di akhbar Siasah maka dengan jelas dia membawa isu video seks ini dengan PKR dan menunjukan bahawa PKR juga terlibat dalam isu ini kerana PKR sahaja yang tahu siapa perlakunya dan dengan jelas di muka depan akhbar Siasah ini menyatakan bahawa 'PKR akan dedahkan siapa sebenar perlakon video lucah' kata Shamsul si ketot ni'. Maka dengan jelas dah PKR tau siapa pelakunya maka minta la PKR atas nama Shamsul Ketot ni dedahkan dan buktikan la siapa perlaku sebenarnya.

Kalau dah tau siapa perlakunya kenapa PKR dan juga Azizah serta anaknya si Izzah meroyan tak tentu pasal. Lapor la polis dan ambil la tindakan terhadap perlaku sebenar dan penuduh sebenar. Apapasal duk diam dan meroyan mengatakan ini adalah konspirasi BN dan UMNO. Dah tau siapa yang buat , lapor je la polis , biar polis tangkap dan ambil tindakan. Bodoh, tu la, kekadang ni, nak tunjuk hero dan nak bela boss tu tengok la dulu kiri dan kanan. Jangan sampai terjerat diri sendiri dan menunjukkan kebodohan murakab anda tu si Ketot.


Si Ketot ni katanya lulus belajar undang-undang dan seorang lawyer dan keluaran UIA, namun kalau la bodoh seperti ini, macam la beli je sijil tu dan kaki bodek pensyarah la masa belajar dulu.

Lagi satu, yang tertarik dalam hal si ketot ni adalah hubungan si ketot ni dengan Chegubard. Panas katanya tapi, dibuat sejuk je atau suam suam kuku je. Mana boleh satu kata dia nak jadi hero dan satu kata lagi kata dia pegecut. apa lagi kasi taruk la Chegubard , dah awak tu kata ramai sangat penyokong takkan nak biarkan si Ketot ni buli awak dan maki awak dibelakang ke? Awakkan chegubard kroni Boss awak dan ada kaitan sedara mara juga. Apa takut? kasi halau la ini Ketot dari AMK.



Shamsul ketot ni kena la tengok-tengok belakang dia berapa ramai AMK yang masih menyokong beliau. Sedar la diri sikit yang rata-rata AMK sudah mual dengan sikap membodek boss yang cuba beliau tonjolkan. Cukup la, buat la kerja kata seorang AMK kepada aku yang kurang senang dengan sikap Si Ketot ni. Aku jawab dengan selamba, bagus la AMK tak jalan kerja , sekurang-kurangnya PKR dah patah satu sayap dan UMNO terus cuba menguatkan sayapnya. shamsul oh shamsul Ketot, kau ni buat hal lagi...itulah keluahan bossnya Anwar Ibrahim.....

2 comments:

  1. senang cite..bile kite tgk muke pun dh xlalu tambah pulak dengan perangai mcm harem jadah...ko pegi berambuslah bantuit(bantut) ketot..dh xpasal2 aku dpt dose kutuk ko..tp nk buat mcm mane ini ja cara aku nk puaskan hati dgn perangai ko xubh macam haiwan...

    ReplyDelete
  2. Bro Tanpa nama: Harap2 si bantuit (bantut) ketot ni terus jadi haiwan...

    ReplyDelete