Thursday, May 26, 2011

Anwar dah sakit jiwa....doa telah terkabul....



Pelik dan inilah gambaran terbaru Anwar seakan beliau dah mula sakit jiwa. Bila disuruh menyanyi dia mula menyanyi...Macam orang yang melatah bila terkejut dan terus melatah..Atau tak tumpah seperti burung kakak tua...Seorang pemimpin yang dipuja sudah sampai masanya Allah membuka segala apa yang beliau sembunyikan selama ini. Perangai sebenar beliau yang suka berhibur dan menyanyi bukan dengan membaca AlQuran atau berzikir.

Dulu semasa zaman Abim kuat berusrah dan kini bersama PKR makin kuat pula menyanyi dan berhibur. Apa maknanya jika bawa Ulamak dari Syria untuk bermunajat dan solat hajat jika beliau sendiri dilihat seperti menggunakan itu semua sebagai bahan mengaburkan mata rakyat. Tapi disebaliknya beliau amat gembira dan boleh melancong ke Solo dan berhibur disana sambil menyanyi tanpa ada rasa gundah atau bersedih diatas apa yang menimpa beliau. Anak dan Bini di Malaysia terus bersedih dan cuba menarik sokongan simpati rakyat.. Kalau berginilah cara Anwar maka rakyat bolehlah buka mata dan melihat sendiri Anwar yang cukup happy dan tidak ada sedikit pun rasa simpati yang boleh rakyat berikan. Inilah Anwar bila berada diluar negara,maka topeng kesedihan dibuka untuk beliau terus berhibur bersama rakan-rakan karibnya.

Apa pun Anwar, cukup-cukup la dalam menipu rakyat Malaysia. Jiwa anda itu sedang sakit dan jiwa anda itu jiwa kacau. Apa yang anda perjuangkan hanyalah untuk kepentingan hidup anda anak beranak sahaja. Mana rakyat tika anda berada dibawah UMNO dan dimana perjuangan reformasi tika anda hidup senang lenag dibawah UMNO. Tanpa ada rasa malu sekarang ini lah baru anda nak perjuangkan rakyat. Diharapkan agar terbongkarlah apa yang pernah Anwar buat ketika beliau didalam UMNO selama 16 tahun... Segala keburukan dan penyelewengan beliau didalam kerajaan hendaklah didedahkan agar rakyat yang masih menyembah Anwar tahu yang beliau juga tidak lari dari kerja-kerja jahat dan hanya sekarang ini bertopengkan manusia...

No comments:

Post a Comment