Saturday, July 23, 2011

Kenapa Hanya Beri Amaran....???


Aku agak pelik kalau Menteri Dalam Negeri ni asik la beri AMARAN...Rata-rata aku gi jejalan seluruh Malaysia dan rata-rata juga aku jumpa orang semua kata menteri Dalam negeri kita sekarang ni macam PONDAN (ni adalah kenyataan yang aku terima dari rakyat jelata)... Rakyat jelata ramai yang mempersoalkan kebolehan menteri ini....Adakah beliau ni layak jadi Menteri Dalam Negeri atau hanya kerana beliau ada pertalian darah dengan YAB PM...Ramai juga rakyat yang berbunyi "takkan hanya berani beri amaran je". Persoalannya, kenapa hanya diberi amaran??? aku ulang lagi... kenapa hanya diberi amaran...Apa tindakan yang perlu diambil...Cuba-cubalah fikirkan wahai Pak Menteri...Atau amaran demi amaran perlu kami dengar dari mulut anda disetiap berita jam 8 malam di tv3....

No comments:

Post a Comment