Wednesday, June 22, 2016

Sampai masanya kita berehat...Hanya buat Tun Mahathir

Mungkin agak kasar bila aku menegur. Mungkin ada yang mula tak senang bila aku tulis sebegini. Aku kagum dgn insan yang bernama Mahathir. Aku baca habis bukunya 'A Doctor in the house' tapi kini entah kenapa aku mula meluat bila beliau cuba hancurkan kaum nya sendiri. Diperalat oleh DAP, tapi masih tak sedarkan diri.

Aku rasa sudah sampai masanya beliau berehat, atau nanti beliau akan terus dimaki oleh anak bangsa sendiri. Masa beliau sudah berlalu, dan kini masa org lain pula memerintah. Berikanlah seluas-luasnya utk org lain menguruskan negara tercinta ini. Dalam bukunya memang dia pejuang bangsa namun kini hakikatnya beliau sanggup bersekongkong dgn pembangkang utk hancurkan negara.

Entah apa yg merasuk beliau, entah apa lagi yg dimahukan, entah apa dan entah apa... Aku dah mula bosan, mula mula agak kagum dgn pejuangan beliau tapi kini aku lihat ianya semakin tersasar. Semakin jauh dari landasan pejuangan org Melayu. Aku rasa beliau mula lupa atau beliau sudah lupa yg membawa beliau hingga ke tahap ini adalah bangsa Melayu... Yang membawa kejayaan beliau juga parti Melayu.

Di bulan yg mulia ini aku hanya nak doakan beliau siaht semoga boleh beribadat dan boleh ulang alik ke Masjid dan bukan lagi nak cari salah org atau nak hancurkan negara dgn dikudakan oleh DAP. Maka seruan aku sekali lagi... Sudah sampai masanya kita berehat...Hanya buat Tun Mahathir..

No comments:

Post a Comment